Nie_do_końca_szczęśliwa...

Temat: 14.11. POZNAŃ-KRYZYS TOŻSAMOŚCI-[peru]-SZCZUR_DEAD YUPPIES
" />bedzie pucha


">Jednemu z naszych Przyjaciół, Piotrowi - współorganizatorowi Festiwalu WARHEAD przytrafiła się rzecz straszna - u jego ośmioletniego syna zdiagnozowano nieoperacyjnego chłoniaka burkitta. W tej chwili chłopiec poddawany jest agresywnej chemioterapii. Potrzebne bedą pieniądze na żmudne i długotrwałe leczenie chłopca. Prosimy wszystkie zespoły, które grały na naszym Festiwalu i te które będą miały okazję tu zagrać oraz wszystkie inne o pomoc i organizowanie na ten cel koncertów u siebie i gdzie tylko jest to możliwe. W najblizszym czasie zostanie podany tu numer konta na które będzie można wpłacać pieniądze.
Mamy nadzieję, że siła punkrocka to nie tylko puste frazesy.

Pozdrawiamy - Organizatorzy Festiwalu.

Ps - marzeniem tego chłopca ze zdjecia jest zostać perkusistą w punkrockowej kapeli - pomóżmy mu - niech ono się spełni!

Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=33875



Temat: Pomoc dla Pawełka
" />Dzięki administracji za podwieszenie tematu i sorry za niedoczytanie kwestii regulaminowych.

Wrzucam oficjalny tekst, jaki wystosowali organizatorzy Warhead Festiwal:


">Jednemu z naszych Przyjaciół, Piotrowi - współorganizatorowi Festiwalu WARHEAD przytrafiła się rzecz straszna - u jego ośmioletniego syna zdiagnozowano nieoperacyjnego chłoniaka burkitta. W tej chwili chłopiec poddawany jest agresywnej chemioterapii. Potrzebne bedą pieniądze na żmudne i długotrwałe leczenie chłopca. Prosimy wszystkie zespoły, które grały na naszym Festiwalu i te które będą miały okazję tu zagrać oraz wszystkie inne o pomoc i organizowanie na ten cel koncertów u siebie i gdzie tylko jest to możliwe. W najblizszym czasie zostanie podany tu numer konta na które będzie można wpłacać pieniądze.
Mamy nadzieję, że siła punkrocka to nie tylko puste frazesy.

Pozdrawiamy - Organizatorzy Festiwalu.

Ps - marzeniem tego chłopca ze zdjecia jest zostać perkusistą w punkrockowej kapeli - pomóżmy mu - niech ono się spełni!

Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=34123


Temat: [FAA] Hugo i Kaja na DT w oczekiwaniu na nowy domek
" />Wróciliśmy już od Pana dr Niziołka. Ghja dzięki za transport Ezynko dziękujemy za pyszne śniadanie!!
A teraz przekazuję cudowne wieści.
Pierwsze co dr powiedział po oglądnięciu zdjęcia rtg- chłoniak (fatalnie), zaczynamy badanie echokardiograficzne i.......... wszystko pięknie, serduszko pracuje prawidłowo, nie ma kardiomiopatii i najważniejsze..... nie widać tego guza z rtg!!!!
Przyczyną kaszlu jest najprawdopodobniej ta przestrzeń na lewym płucu, gdzie są mocniej zarysowane naczynia, a więc przewlekły stan zapalny (?). Pan dr Niziołek kazał wykonać badanie krwi, jeżeli będzie podwyższony poziom białych ciałek to mamy do czynienia ze stanem zapalnym, który leczymy antybiotykiem i jest git. Jeśli nie to mamy najprawdopodobniej do czynienia z alergią, wtedy podajemy Claritine a potem steryd i też wszystko wraca do normy.

Za miesiąc nowy opiekun będzie musiał powtórzyć RTG (na wszelki wypadek).

A chętnych na zapewnienie domu naszej cudnej parce wciąż zapraszam na PW!
Źródło: fretki.org.pl/forum_new/viewtopic.php?t=8371


Temat: FAA Małgosia-Fiona młoda samisia na DT
" />Jesteśmy po badaniu USG, wszystko jest w normie poza węzłami chlonnymi, które są znacznie powiekszone, zbite w konglomeraty wlk 3x3,6 cm z widocznym odczynem zapalnym o charakterze przewlekłego z miejscami zaostrzeń.Wnioski : brak cech patognomonicznych chłoniaka, jednak ze względu na rozmiary węzłow należy różnicować z choroba ukladową.
Chcialam pobrać jej odrazu krew w lecznicy, ale nie udalo się, ona już była bardzo podenerwowana (trochę mnie podgryzła )i jeszcze do tego te puszyte łapeczki. Spróbujemy jak najszybciej badać dalej. Po tych zabiegach mała znowu ucieka od ręki. Ale mam nadzieję ze jeszcze mi zaufa.

Poza tym wygląda ślicznie, Doktor Marciński powiedział że jej wygląd zupełnie nie pasuje do wynikow badań.Apetyt dopisuje, rozbrykana bardzo Poza klatką kupy robi coraz bliżej kuwety

Porobiam trochę zdjęć dzisiaj, ale coś nie mogę wrzucić do picasa, coś się porobiło z moim komputerem
Źródło: fretki.org.pl/forum_new/viewtopic.php?t=15061


Temat: Dla mojego skarbu- Freci [*]
" />Mój Fredziu tak samo jak Twoja Frecia w dniu śmieci dostał dziwnych drgawek i miał niedowlad tylnich konczyn... Jednak przyczyną byl guz ktory uciskal nerwy . Przedtem chodzilam do weterynarza (leczylam swierzb) i co chwile pelno zastrzykow, pozniej zmiana karmy, pozniej to , to i to... Babka tak napirawdę nie miala pojecia co mu jest i na sile faszerowala go tymi truciznami ! Zamiast powiedziec wprast nie specjalizuje sie w fretkach proszę wybrac sie gdzie indziej to ona z uporem dalej i dalej . I podkreslala jak wazne jest zebysmy przyszli za 2 dni na kolejne szczepienie takze balam sie przerwac lecznie... Ostataniego dnia zrobila mu zastrzyk uspokajajacy - wtedy za wizyte nie wziela juz nic - powiedzialam jej ,ze wybieram sie do dr. piaseckiego . Mialam w sobie taki ogromny zal do niej i chcialam pojsc i jej nagadac... Jednak nie poszlam, mam to gdzieś ! Co prawda i tak nowotwor na ktory chorawal freciu byl zlosliwy i nieuleczalny http://therios.strefa.pl/porady/chloniak.html - tu mozecie neico na ten temat poczytac...

Milkusia - wiem co czujesz i badzo Ci wspolczuje . Tragedia jest gdy ktos bliski odchodzi... Ja oplakiwalam śmierc mojego maluszka caly tydzien i do dzis jak ogladam jego zdjecia to lezki same naplywaja mi sie do oczu nie moge juz pisac.....
Źródło: fretki.org.pl/forum_new/viewtopic.php?t=4210


Temat: POWIEKSZONY MIGDALEK BÓL USZU , bol pod pachami i okolice
POWIEKSZONY MIGDALEK BÓL USZU , bol pod pachami i okolice pachwin dokladnei niewiem gdzie sa wezly pachwinowe ale wyczulem pewne zgrubienia , lekarz przepisal mi klarmin 2 x1 po 500mg wlasnie wzialem 2 godz temu teraz mam kapcia w buzi mam podwyzszona bilirubine niewiem ale mi to moze zaszkodzic ?? niewiem czy wszystkie wezly powinny byc powiekszone wyczytalem ochloniakach sporo itym sie martwie bardzo a przeszedlem zatrucie toksynami z tym ze w szpitalu zwalili wszystko na przegrode nosa itak mam wypis ze zatoki byly glowna przyczyna mojego zapalenie krtani zatok i migdalka powiekszenia sie i ja z takim wypisem ktory jes o .... rozstrzasc chodze po lekarzach juz zaliczylem gastrologa , badan krwi to ja w jednym miesiacu zrobilem wiecej nic przez reszte zycia wczesniej rozne wymazy , mocz , a internista jak mnie widiz to mysli ze przyszedl wariat lekarze ponoc sa dobrzy ale tylko na zdjeciu w gablotce a TY musisz szukac info na necie wiec czy tem klarmin mi pomoze i czy wiecie jakie sa objawy gdy wezly zaatakuje chloniak??????????????
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=6506


Temat: Narośl
" />Witam,

W zeszly czwartek zauwazylismy u Helgi brzydka bulwe na szyi. Przez weekend powiekszala sie, wczoraj nagle zmalala, ale obok pojawila sie druga mniejsza. Poniewaz bylismy na Podhalu tamtejszy weterynarz nie umial nam pomoc, mowiac ze nie wie co to jest i ze nie chce tego ruszac. Dzis przy wizycie w Krakowie (na Centralnej) uslyszalam: albo jakas zmiana skorna spowodowana zabawa z psami (ale Helga sie z psami nie gryzie, raczej sie goni, a jeszcze bardziej ucieka) albo chlonniak.. albo? czy ktos z Was cos takiego jeszcze widzial.

Zalecenie lekarze jest takie by poczekac 2 tygodnie i obserwowac. Jesli sie powiekszy lub nie zniknie, zrobic biopsje. Mysle ze zasiegniemy jeszcze drugiej opinii, choc do tego weterynarza mamy ogromne zaufanie. czy moze szukac porady weterynarza specjalisty? dermatologa? onkologa?

Ale wrzucam zdjecie. Moze ktos sie juz z czyms takim spotkal i mnie uspokoi. Widze ze duzo weterynarzy ma male doswiadczenie z Weimarami i chyba sami nie wiedza co moze nekac takiego psa.

Suczka poza tym zachowuje sie normalnie, ma 3 miesiace, przybiera 1kg tygodniowo, normalnie je i pije. Wydaje mi sie ze moze nieco wiecej spi. ale to ciezko zbadac u takiego szczeniaka.
Załączniki:
Źródło: klub.weimaraner.pl/klub-forum/viewtopic.php?t=335


Temat: Dziwna nazwa Nowotworu!!
Magazyn Weterynaryjny 03/06

Zakaźny guz weneryczny psów - etiopatogeneza, objawy i leczenie Autorzy: dr n. wet. Sławomir Giziński, lek. wet. Karolina Jankowska, lek. wet. Agnieszka Neska

"...Guz weneryczny (transmissible veneral tumor, TVTs) jest zakaźną chorobą nowotworową przenoszoną drogą płciową, występującą u psów. W piśmiennictwie można spotkać różne nazwy tej choroby: chłoniak zakaźny (contagious lymphoma), mięsak zakaźny (infectious sarcoma), zakaźny guz weneryczny (contagious veneral tumor), mięsak Stickera (Stickers sarcoma)...."

Zdjęcia już nie wkleiłam bo okropne , ale Ty Gosiu pewnie widziałaś
Źródło: krakvet.pl/forum/viewtopic.php?t=4431


Temat: Spartakus: Krew i piach
Andy Whitfield wrócił do zdrowia !!!

Kilka miesięcy temu u Andy'ego Whitfielda zdiagnozowano chłoniaka nieziarniczego, co było dla aktora osobistym, ale także zawodowym dramatem. Produkcja na planie drugiej serii ''Spartacus: Blood and Sand'' została wstrzymana. Na szczęście dla Whitfielda leczenie zostało rozpoczęte bardzo szybko i przyniosło znakomite rezultaty.

Jak donosi serwis Deadline.com, aktor jest już zdrowy i gotowy do powrotu na plan produkcji serialu. Pozytywne wyniki terapii pojawiły się już kilka tygodni temu. Whitfield zaczął już własny trening, który ma go przygotować do wymagań fizycznych w tej produkcji.

Aktor serdecznie podziękował szefom Starz, którzy nie zrezygnowali z niego i cały czas go wspierali. Whitfield zaznaczył także, że ostatnie wydarzenia nauczyły go cieszyć się każdą chwilą, zwłaszcza tymi spędzonymi z rodziną.

Stacja zdecydowała się na zawieszenie zdjęć do drugiej serii, by dać Whitfieldowi czas na efektywne leczenie. Jednocześnie nie chcieli całkowicie porzucać prac nad tą historią. Zapadła decyzja o nakręceniu prequela, który będzie się skupiać głównie na postaciach Batiatusa (John Hannah) oraz Lucretii (Lucy Lawless). Całość ma się składać z sześciu odcinków.

Andy Whitfield również ma się pojawić w tym prequelu. Aktor zawita na planie w październiku i wystąpi w dwóch odcinkach. Prace na planie kolejnej serii ''Spartacus: Blood and Sand'' mają ruszyć od razu po zakończeniu zdjęć do prequela.

Źródło: popcorner.pl
Źródło: vampirediaries.pl/forum/viewtopic.php?t=2215


Temat: 14.11 POZNAŃ - KRYZYS TOŻSAMOŚCI-[peru]-SZCZUR-DEAD YUPPIES
będzie pucha...

Jednemu z naszych Przyjaciół, Piotrowi - współorganizatorowi Festiwalu WARHEAD przytrafiła się rzecz straszna - u jego ośmioletniego syna zdiagnozowano nieoperacyjnego chłoniaka burkitta. W tej chwili chłopiec poddawany jest agresywnej chemioterapii. Potrzebne bedą pieniądze na żmudne i długotrwałe leczenie chłopca. Prosimy wszystkie zespoły, które grały na naszym Festiwalu i te które będą miały okazję tu zagrać oraz wszystkie inne o pomoc i organizowanie na ten cel koncertów u siebie i gdzie tylko jest to możliwe. W najblizszym czasie zostanie podany tu numer konta na które będzie można wpłacać pieniądze.
Mamy nadzieję, że siła punkrocka to nie tylko puste frazesy.

Pozdrawiamy - Organizatorzy Festiwalu.

Ps - marzeniem tego chłopca ze zdjecia jest zostać perkusistą w punkrockowej kapeli - pomóżmy mu - niech ono się spełni!
Źródło: forum.scenaonline.org/viewtopic.php?t=1473


Temat: Spartakus: Blood and Sand
" />Cos chyba slabo sprawdziles info, pierwszy sezon niedawno sie skonczyl, a kiedy powstanie drugi nie wiadomo bo aktor grajacy Spartacusa ma nowotwór. Serial jest niezly, jesli przymknie sie oko na slabe efekty specjalne.

edit:


">Mamy dobrą wiadomość dla fanów "Spartakusa: Krew i piach". Stacja Starz może powrócić do kręcenia zdjęć, gdyż gwiazda serialu Andy Whitfield przeszedł kurację i jest już w pełni zdrowy.

Przypomnijmy, iż u aktora wykryto chłoniaka nieziarnicznego, co spowodowało wstrzymanie wiosną zdjęć do drugiego sezonu. Teraz ekipa serialu powróci na plan w połowie października tuż po zakończeniu prac nad 6-odcinkowym prequelem.

Źródło: transformery.pl/forum/viewtopic.php?t=3148


Temat: Nerwica a ziarnica.

Witajcie,
ja tez przeszedlem swoje zwiazane z podejrzeniem u siebie ziarnicy zlosliwej. Powiekszone wezly chlonne na szyi spowodowaly, ze w ciagu 2 tygodni zaliczylem kilka wizyt u roznych lekarzy pierwszego kontaktu, onkologa, kilka sepcjalistycznych badan. Mialem nocne poty, jak poczytalem o swedzeniu to zaczelo mnie swedziec itd. Lekarze pukali sie po glowach i kierowali mnie do psychologa.
Wezly chlonne powiekszaja sie w wielu wielu sytuacjach a tak na prawde ziarnica jest tylko jedna z nich (i wcale nie najczestsza). Nie pisze tego, by uspic wasza czujnosc, a raczej by zwrocic uwage na to, ze psychika ludzka potrafi doprowadzic czlowieka do okropnego stanu. Bylem juz 100% pewny ze mam chloniaka (a momentami i bialaczke), wyobrazalem sobie swoj pogrzeb i wiedzialem wszystko o chemioterapii ziarnicy. Kilka tygodni myslenia o ziarnicy, czytania tego wszystkiego doprowadzilo mnie do ruiny psychicznej. Cale szczescie ze we wtorek ide do psychologa i zaczynam terapie na nerwice lekowa.
Wydaje mi sie ze wizyta u onkologa pozwoli wyjasnic wiele i uspokoic. Do onkologa nie trzeba miec skierowania, a specjalisci potrafia juz w badaniu palpacyjnym wyczuc, czy wezel to cos o charakterze odczynowym, czy patologicznym. Ziarnica daje jeszcze wiele innych objawow. Przede wszystkim widac zmiany w obrazie krwi (ktore ale tez nie sa swoiste dla ziarnicy), powstaja objawy charakterystyczne dla przeziebienia. Bardzo czesto na zdjeciu RTG klatki widac powiekszone wezly w srodpiersiu.
Ostatnio czytalem o pewnym rodzaju hipochondrii, tzw. cyberchondrii. Zwiazana ona jest z samodiagnozowaniem chorob spowodowanym czytaniem o objawach w internecie. Ludzie dotknieci ta forma nerwicy nawet u lekrza potrafia wyolbrzymiac pewne objawy choroby i probuja przekonac go o swoich racjach, a po kilkukrotnej diagnozie nadal uwazaja, ze nikt nie rozumie i sa chorzy.
Pewne choroby sa szczegolnie popularne w przypadku cyberchondrii - m.in. wczesne objawy zakazenia HIV (podobne do zwyklej grypy, takze powiekszenie wezlow chlonnych), choroby rozrostowe krwi (chloniaki, ziarnica, bialaczka), ze wzgledu na dosc popularne i typowe objawy zwyklej infekcji.
Źródło: logos.nethit.pl/viewtopic.php?t=718




Szablon by Sliffka (© Nie_do_końca_szczęśliwa...)